štvrtok

Tak už to chodí....

Je mi ľúto, že sa blogu nemôžem v momentálnej dobe venovať :(
Musím sa učiť a učiť a učiť.
Asi nie som jediná, ktorá sa takto učí...
Aj keď moje výsledky nie sú excelentné...pochvalu by som si mohla zaslúžiť..aspoň od maminky :D

A inak čo je nové?
V rukách sa mi premávajú zrkadlovky...viem, že moje fotky nie sú dokonalé, ale sú aspoň nejaké...farebné :D
Pridávam sem fotky, ktoré fotili moji kamaráti Danka a Kristián :) ( a ja :D )
Dúfam, že vám sa žije lepšie ako mne a budete mať výborné známky na konci roka :)



Ten foťák, je moja posledná práca z výtvarnej :)

6 komentárov:

  1. wow! ty fotky jsou vážně úžasný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou. Super sú :)) Nemôžem z toho ako krásne kreslíš!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haha ten papoušek mě dostal :D Nádherně žlutej, úžasnej pohled! A fotky jsou krásné :) Ta škola, už to radši nekomentuju, jestli přežiju tento týden a neposeru si to, tak mě čeká to nejkrásnější vysdčení, co existuje :) Takže, už jenom týden a pak prázdniny!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ved tie fotky sú úplne super! :) a nádherne kreslíš!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kráásné vlasy !

    http://ccowhouse.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dokonalé fotky! Veľmi pekné farby a ostrosť ;)
    Jennyjaneworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť