štvrtok

Ra!

Zbožňujem svoju susedu, ktorá býva  pár domov odo mňa.
Pred tým ako sa dostaví domov sa zastaví ešte na jedno.

Od domu to má pár metrov, ale ona si odparkuje bicykel a ide si dať jedno pivo. veď čo bude?!
Jedného syna má doma a druhý sa možno dnes večer vráti. V práci spravila všetko to čo mala a manželovi dopraje chvíľku oddychu. 
Tomu sa vraví pokojný život. Bez stresu, bez zbytočných emócií.

Takto pokojne chcem žiť až v starobe. Keď moje deti budú mať svoje deti a tie ma budú každý týždeň navštevovať a rozprávať mi ich príbehy zo života. Budú mi rozprávať o živote mravčekov, žijúcich v pieskovisku, o živote kačičiek, ktoré plávali v jazierku, o tom ako si našli nových kamarátov, ktorí dopĺňali ich život presne tak ako chýbajúce puzzle. A ako mi budú toto všetko hovoriť, ja budem sedieť na balkóne s mojím manželom, popíjať vychladnutý čaj a sledovať západ rozpáleného slnka.



Tieto večné dažde ma už fakt nebavia!
Chcem znova teplo!
Chcem slnko!
Milujem slnko!
Milujem Ra!
Jeho teplé lúče vo mne prebudia letné túžby. 
Kamaráti, hudba, zábava a teplý západ slnka.


 Chcem pravé leto! Chcem ho pre seba, pre mojich kamarátov a pre vás! :)
Pre krajší deň kliknite sem >>>>♥<<<<

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára