nedeľa

:)

Toooooľkooooo foťáákov a objektívov! To je sen! :)
Zasa som fotila ako šialenec...No dobre, ako šialenec nie, pretože pršalo, ale !
 Pridávam sem aspoň nejaké :)
Dúfam že sa páčia...
Zmenila som profilovku na Facebooku :)
Niekedy si vravím, že som príliš sebakritická a hanblivá..... 
 Tieto dve (hviezdičky a nápis) sú z môjho včerajšieho výletu na ihrisko, kde bola hasičská súťaž. Tých hasičov obdivujem! Že aj napriek tomu, že pršalo a bola potom zima,  oni súťažili! :)

 Mimochodom....na konci leta si dám asi znova prefarbiť vlasy.
Na červeno! :)
Čo vy na to?! :)

5 komentárov:

  1. Háááá dva kokosy:D Hezky! To ti taky musím dát follow :P Taky doufám, že nakoupím, 1.7. jedu do Zlína, tak SNAD!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kks závidím! :)
    potom dúfam že mi dáš skorej (skôr než to zavesíš na blog) vedieť čo si kúpila!! :P :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si včera zafarbila vlasy na červeno :D len tak..keď si farbím vlasy nikdy to dopredu neplánujem, vždy je to spontanne rozhodnutie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky.. :) Som naozaj zvedavý ako v nich budeš vyzerať.. :D

    Greetings,
    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hi there!!!!!!!!
    I have a TOMMY HILFIGER contest on my blog...
    http://2befab.blogspot.com/2011/07/contest-preppy-look-tommy-hilfiger.html
    you can take part in it...
    and if you want we can follow each other..let me know..
    ;)
    xoxo2befab

    OdpovedaťOdstrániť