štvrtok

Je to viac ako len tanec.. :)

Tanec...
         ...tanec...
                    ...tanec.
..pre mňa je to priateľ, ktorý nikdy nesklame. Priateľ do dažďa aj do vetra.

Mám kamarátky, ktoré ako malé vedeli lepšie tancovať ako chodiť.
Mám kamarátky, ktoré takto nezačínali. Začali neskoršie a ich talent sa ukázal hneď!
A mám ja kamarátky, ktoré sa pokúšali spriateliť s tancom, ale nedokázali to. Ľuďom, ktorí nepoznajú ten pocit, keď tancujeme, chcem aspoň opísať....

.....pre ten skvelý pocit, keď máme možnosť stáť na javisku, vo svetle reflektorov a z veľkých reproduktorov zaznie hudba, pri ktorej nám začne srdce tancovať, pre ten pocit by sme zabíjali. Za tým všetkým stoja hodiny únavných a neskorých tréningov, prepotené tričká, modriny po celom tele, zničené kĺby na nohách, ranné zaspávanie do školy. Ale aj akýkoľvek pohyb, pohnutie hlavou, zmeny pozícií, skoky a točky, vymýšľanie kostýmov a účesov... každá sekunda ktorú pretancujeme je veľká časť nášho života..pre nás je to viac ako len tanec.. ♥ JE TO LÁSKA! ♥

Včera sme mali absolventské vystúpenie, ktoré dopadlo fantasticky...

A čo vy? Aj vy tancujete? Prezradte mi aké štýly a názvy vašich skupín... :P




Naši absolventi :)

2 komentáre:

  1. sluší vám to!
    netancuji,ale tancovala, Hradec Králové, skupina T-BASS:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně napsané, kokosko:)
    Já ten pocit moc dobře znám, i když u mě spíš převažovala tréma než pocit vychutnávání si vystoupení :D A bohužel z finančních důvodů už natencuju, ale tancovala jsem u Henzély v Kroměříži :)

    OdpovedaťOdstrániť