pondelok

...mondays.. :/

Nenávidím pondelky.
Najradšej by som ich chcela vymazať z kalendárov.
Zobúdzam sa na zvuk budíka, pri ktorom si myslím, že mi hlava praskne.
Až na jeho druhé zazvonenie sa nakoniec rozhodnem, že ho vypnem .
Otvorím oči a okamžite ich aj zavriem. Ostré svetlo v mojej izbe ma hneď oslepí. Kašlem na to. Otvorím oči.
Po chvíľke si uvedomím, že je pondelok. Matika, fyzika, slovina, nemina. (informatiku a etiku nerátam). toto všetko ma dnes čaká. Z pomyslenia na to, čo mám za tento týždeň spraviť, mi prichádza zle. Najradšej by som to  


všetko zo seba dostala, ale neurobím to.
Nakoniec vstanem. Nemám na výber.
Obujem si svoje najobľúbenejšie papuče a zamierim do kuchyne. Napijem sa minerálky a idem do kúpelne. Tam si sadnem na vaňu a spím.
Spím naďalej.
Je pondelok a ja spím. Nie som vôbec oddýchnutá, práve naopak. Som unavená. A to som iba ležala v posteli.

Pondelky nenávidím. NENÁVIDÍM!
A dúfam že nie som jediná. :)

5 komentárov:

  1. ber to tak, že dnes je už utorok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som sa chcel spýtať čo sú tie dve posledné fotky... nejako mi to k ničomu nepasuje... :/

    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no utorok.. :D tiež žiadna sláva..chcem už maž piatok..alebo prázdniny!! :)
    Hans...to sú moje papučky. Sobíkovia :D Dala mi ihc mama na Vianoce :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áha... mne hlavne nešli dokopy tie 4 prsty v strednej fotke... :D Nie je to až príliš teplé na leto?

    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť