nedeľa

*ON

Mnohokrát som chcela aj ja urobiť nejaké interview. A tak sa mi to nakoniec podarilo. Mojou obeťou sa stal Nikolas Tryx Hilton. chalan, ktorý vyčnieva z radu iných chalanov. za jeho nevídaný look, za jeho fotky, jeho blog.
1.Mnohokrát sa reportéri nespýtajú tú najjednoduchšiu otázku, ktorá môže znamenať veľa. Ako sa máš?Tak mám sa skvele..V poslednej dobe sa mi darí čiže dúfam že to takto bude pokračovať..
2.Tvoj blog sledujem pravidelne. A nedá mi sa ťa nespýtať prečo Tryx Hilton?
:) heh..ani neviem už dávno som si dal takú prezývku..Ale to Tryx sa mi už nepáči :D..
3.Kto ťa naviedol na blogovanie
Ja sám. Sledoval som ostatné blogy a zapáčilo sa mi to..Vyzeralo to ako dobrý nápad tak som to vyskúšal.
4.Keď si si vytváral svoj prvý blog, vedel si hneď o čom budeš písať? 
Aj hej :).. Mal som už nejakú predstavu..
5.Čo ťa na blogovaní najviac baví? A čo zasa nie?
Hlavne to keď mi niekto napíše komentár.. Alebo aj správu na FB..
Nepáči sa mi ten hrozný pocit ked dlho nič nové nepridám, lebo nemám čas
.
6.Máš nejaké obľúbené blogy?
Mám :) je ich veľa..
7.Vymenuj 4 veci, ktoré by si chcel, ale momentálne ich nemôžeš mať.
Zrkadlovku..Potom strašne by som chcel ďalší foťák, neviem prestný názov, síce ani neviem či to má nejaký špecialny názov, ale hrozne sa mi páči (OLYMPUS E-PL1) a potom už konečne letné prázdniny a asi nové letné oblečenie..
8.Čo je tvojou inšpiráciou do života?
Rôzne blogy,priatelia rodina hudba..A taký vzor je Dustin Hanke..
9.Chcel by si v blogovaní pokračovať aj v budúcnosti?
Určite áno :) čo najdlhšie :) 
10.Doplň tieto tri vety:
Keby som mohol, tak bývam v Prahe..
Priatelia sú v mojom živote dosť dôležitý..
Móda je pre mňa umenie a nie trend..

5 komentárov: