piatok

Pán neznámy x)


Bol to už jeden z posledných večerov...ktorý som v záchvate môjho smútku chcela stráviť so starou mamou. A tak sa aj stalo. Pred pár dňami som bývala každý večer s Majom, ale stalo sa, čo sa asi malo stať. Ráno som pobalila veci, ktoré som už predposledný deň nepotrebovala, ráno som urobila raňajky, celý deň som zabila zasa pred televíziou a potom som šla obedovať. Netušila som, že to všetko tak rýchlo utečie. medzitým mi prišla zasa smska od Neznámeho. Mala som byť o 2 v parku, ak som chcela môj náramok. Nemohla som už nič horšieho stratiť, tak som sa o pol druhej vybrala do parku. Sadla som si na lavičku, hneď pri fontánu. Zrazu si vedľa mňa sadol nikto iný ako Dodo. 
-Tak čo, chceš ten náramok? 
-To ty si mi písal tú smsku?!
-Jasné. Vadí?
-Nie, ale odkiaľ si vedel, že to je môj náramok a odkiaľ si mal moje číslo?!
-Pár minút po tom ako si ho stratila som šiel tadiaľ aj s Majom. Povedal, že podobný náramok máš aj ty, tak som si vypýtal od neho tvoje číslo a napísal som ti smsku :)
- Som rada, že si to ty a nie Majo.
-Keď tak o Majovi, čo sa medzi vami stalo?

-Ty si to nevidel?! Majo chodí s Ninou.
-Čože?? (a začal sa smiať) Majo a Nina? Tí dvaja sa nemajú radi už od 4. ročníka. Majo vtedy odstrihol Nine kusisko vlasov a ona sa musela potom dať ostrihať na krátko.
- Aha. Tak prečo tí dvaja vyzerali ako keby spolu chodili?
-V ten deň a v práve v tú dobu sa v okolí potulovala Majova šialená bývalka. On sa netúlil k Nine, ale snažil sa pred ňou ukryť. 
-Neviem či by som tomu mala veriť. Som na Maja strašne naštvaná.Takže potom Nina s Majom nechodí?!
-A čo ti tu celú dobu vysvetľujem?! Inak keď tak hovoríme o Nine, práve ide smerom k nám. Nazdar Nina!
-Ahoj. Jéj, ahoj Nika.
-Ahoj
-Práve som sa chystala za tebou, na dnes si už nič neplánuj, starej mame povedz, že prespávaš u mňa.
-Ale...
-Neboj, u mňa nebudeš, musím ťa niekam vziať. Všetko sa potom vysvetlí.
-Ale...
-Prídem k tebe tak o šiestej a pomôžem ti na večer zbaliť veci, ktoré budeš potrebovať.
-Ale kam..
-Ničoho sa neboj, ja musím ísť, už sa dosť ponáhľam. Majte sa.
-Ale...
-Ahoj Nina! 
Ozval sa Dodo a ja som mohla povedať iba tiché ahoj, pretože by ma už aj tak nepočula.
-Čo to malo znamenať?! Ty vieš o čom bola reč?!
-Áno, ale aj tak ti to nepoviem. 
-Prečo?
-Lebo som prisahal, že ti to nepoviem a aj tak to bude! Len sa ničoho neboj, Nina ti pomôže a zvyšok pôjde už sám od seba. Teraz ťa musím opustiť, lebo som sľúbil frajerke, že za ňou prídem. Ty choď domov, oddýchni si, vybav si voľný večer a priprav sa na príchod Niny. Dúfam, že to dopadne tak ako to všetko dopadnúť má. Ahoj.
-Ahoj.
Priateľsky ma objal a odišiel. Ja som tam ešte chvíľku sedela, v miernom šoku z toho všetkého, čo sa práve stalo. Nakoniec som aj tak vstala a išla domov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára