streda

continue to pizZa? :)

-Netušil som, že na úplne obyčajnej hre môžem stretnúť tak jedinečné dievča ako si ty. Podla mňa si úplne krásna, múdra, vtipná, milá, no jednoducho dokonalá! Ale čo ma hnevá je to, že čas s tebou mi tak rýchlo ubieha. Keby to všetko šlo spomaliť, pretože chcem byť s tebou čo najdlhšie.
-Hnevá ma, že som tu iba na dva týždne. A to všetko iba pre tú rodinnú dovolenku, ktorú si mama vymyslela,pretože podla nej, ako rodina, trávime spolu málo času.
-Dúfam, že ťa za tieto prázdniny uvidím aj potom, lebo tieto dva týždne s tebou, ubehnú fakt rýchlo.
Chcem byť s tebou aspoň jeden jediný deň, pretože inak by som nejedol, nespal a to všetko iba kvôli tebe, mojej najkrajšej princeznej na svete.
          Bola som ako v siedmom nebi, ale zrazu som z neho spadla na tvrdú zem, lebo som sa pozrela na hodinky a samozrejme,že bolo neskoro. Sľúbil mi, že ma odprevadí tou najkratšou cestou, lebo čo ak by som sa sama stratila?!

Stará mama sa na mňa našťastie nehnevala. Cez večeru sa ma pýtala, s kým som sa zoznámila, nechcela som jej klamať a tak som jej povedala pravdu. Samozrejme, že vedela o ktorom Majovi som hovorila a vyzerala byť spokojná. Zvyšok večere sme ale prerozprávali o tom všetkom, čo som za celého polroka (odkedy som tu nebola) robila. A ja som chcela vedieť, čo sa za ten čas stalo starej mame. Je jasné, že nič nové (to že jej znova pes ušiel, nebolo vážne nič nové,ale stará mama o tom ako ho aj so susedou naháňala, rozprávala s takým nadšením, že som musela predstierať môj veľký záujem.)
Po večeri som pomohla umyť riad a išla som zavolať mame.

Telefonát s mamou dopadol celkom dobre. Dokonca sme sa ani nepohádali, čo sme mali vždy vo zvyku. No podla mňa to bolo iba tým, že mama mala skvelú náladu a to iba z jedného dôvodu. 2 týždne bude dom bezo mňa. Takže som spokojná aj ja a aj ona.
Po tomto všetkom som sa napojila na susedov internet. Chvíľku som si písala s kamarátmi a dokonca mi prišla správa od Maja. Chcel sa znova stretnúť. V parku o 9. Ani som nad tým nerozmýšľala a okamžite som mu odpísala, že ma tam môže čakať. Rýchlo som sa odhlásila a išla som za starú mamou pozerať telku. Veď aj tak som nemala čo robiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára