streda

kolotoč?!

Môj život na gypy ( pre tých čo nevedia Gymnáziu Pierra de Coubertina), na strednej škole....je ako kolotoč...niekedy sa mi zdá že tam chodím len pre zábavu...chodíme na výlety alebo sa zapájame do školských programov..chápete obdobie kedy sa nič nerobí...žiadne skúšanie, písomky, referáty , no jednoducho nič...keď ste úplne spokojný z pocitu že nič sa nedeje....a potom príde to kedy sme dole a kedy sa nám všetko navalí kopa domácich úloh, písomky, skúšanie atď atď......
To isté sa mi stalo aj tento týždeň....po prázdninách rozospatá prídem do školy a keď si predstavím čo ma čaká, až mám z toho slzu na krajíčku. Neviem ani na čo sa mám skôr učiť...či tie slovíčka z nemčiny, či dejepis, biológia alebo chémia, latinčina alebo pripravovať sa na sloh z nemčiny....navyše tento múdry sloh..učím sa po nemecky 4 mesiace a náš profesor chce aby sme písali sloh na 150 slov pravdepodobne z našej návštevy viedenských vianočných trhov....problém je že neviem ani pol slova o tom povedať..a problém číslo dva je že sme sa minulý čas ešte neučili.....vôbec takýto prístup nechápem....
ako to vyzeralo pred mesiacom v pohode..teraz je to úplná katastrofa...
vážne je tento môj študentský život ako na kolotoči....


Btw...photo by dWiiiii :) :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára