pondelok

Be ORIGIN@L ! :)

.....je to celé nejaké divné....
začína ma štvať toto podjebávanie od priateľov...teraz to nemyslím len na seba...skoro každému sa to stalo....jeden z najlepších kamarátov vás geniálne podjebal....ste na neho najskôr nasraný...ale potom si treba uvedomiť že v podstate sa nič nedeje.....to sa stáva...veď to je život...a treba sa ním prebojovať :)
hlavne si treba z toho nerobiť ťažkú hlavu...
Na mňa si zasadol pocit menejcennosti.....mávam pocit že nie som pre niektorých kamarátov dosť dobrá :(
vtedy sa snažím o maximum...aby si ma čo i len obľúbili...veď okrem školy sa s nikým iným nestretávam...teda nájdu sa aj výnimky ale aspoň keď mám byť samotár tak nech si ostatný nemyslia o mne nič zlé.....
Neviem či to bude dobrá rada ale budte samy sebou :) oplatí sa to viac ako táto snaha...
ja som si to už odskúšala....

A Majko :) ďakujem za to že si mi pomohol :) :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára