pondelok

bad day x(

Och no to bol deň......
Znova sa išlo do školy......
Večer som vôbec nemohla zaspať...tak som 4 hodiny počúvala rádio...nakoniec som zaspala...ale nebolo to k ničomu.Aj tak som čoskoro musela vstať a ísť do školy.Samozrejme som do školy došla medzi prvými.Teda popravde som bola druhá.Prvá bola Barborka ktorá sa potrebovala učiť nemčinu. No pri mne sa nič nenaučila lebo sme sa zakecali. Prvých pár hodín prebehlo raz dva a už sme boli na nemčine. Barborka zistila že jej učenie jej bolo na nič. No potom to prišlo! Barborke sa chcelo spať :D A jediný spôsob ktorý sme vymysleli bol že by sme sa mali presťahovať niekde do Ameriky, pretože tam majú aspoň o 9 hodín menej. Rozmýšľali sme ako sa tam ostaneme....napadol nás iba príklad fyzikára z predošlej hodiny. O človekovi  v člne ktorý bol prichytený lanom o breh a priťahoval sa k brehu. Bola to akcia reakcia a tak sme rozmýšľali že by to nebol zlý nápad. Nakoniec keď sme si to všetko predstavili bolo nám uprostred hodiny veľmi do smiechu....
Zvyšok dňa bol ako vždy. Rýchly koniec vyučovania a nudná cesta domov.
Prišla som domov...pozrela som sa či niečo nemáme na jedenie a ako vždy sme nemali. Od toľkého hladu som aj omylom rozbila už umytý pohár od pudingu ktorý zjedol otec.Jediné čo som z toho mala ja bolo upratovanie kúskov skla a rozrezanú ruku.
A tak som tu :) Objavila som aspoň geniálne fotky jedného chalana na FB :) Veď uznajte že nie každý má takéto profilovky:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára