utorok

Predvianočné sviatky?!







Ach....takmer každému z nás sa stalo že sme sa na niečo veľmi tešili,pripravovali sa na to a nakoniec sa to všetko pokazilo?! Ja to úplne nechápem prečo sa toto stáva.... mne sa to stalo za posledné dva dni! :( Ale už si z toho neberiem ťažkú hlavu......život ide ďalej....

Včerajší deň bol úplne skvelý...prišla ku nám Barborka a rozhodli sme sa spolu napiecť muffinky a ešte nejaké koláčiky. Užili sme si strašne veľa zábavy.Najmä keď sa nám koláčiky pripálili a keď sme zistili že posýpka mala trvanlivosť do roku 2005 :-/ Nakoniec to ale všetko dobre dopadlo, muffinky nám rozvoniavali po celom dome a my dve unavené sme si sadli do kresla a papkali s chuťou oplátky. Bolo síce už niečo pre dvanástou ale mali sme dobrú náladu..všetci ostatný doma spali a my sme len kecali a kecali..........a práve sa to celé začína rútiť :( ........... Barborka pred dvanástou odišla domov.Ja som sa prezliekla do pyžama ( samozrejme bolo mi krátke) ľahla do postele a spala. Samozrejme ráno som zaspala! Nič nové..Ako som ešte volala s mamou zistila som že nemám takmer žiaden hlas...sopeľ v nosa a hrdlo ma neskutočne bolelo...samozrejme že chrípka....lenže ja som nemala ani nič zabalené. Tak som rýchlo behala po celom dome a balila veci a aj tak som ešte veľa toho zabudla. Potom som letela na bus..samozrejme nestihla som...ani jeden ani druhý! Stretla som sa tam akurát tak s Barborkou a čakali sme na ďalší bus...bolo nám jasné že budeme meškať na hodinu ale lepšie ako ísť pešo do školy....
Prišli sme do školy....všetko bolo okej...skončila nám prvá hodina....zrazu všetci hneď vyskočili že idú robiť tie naše trhy..tak som šla aj ja.....samozrejme došla som tam že pomôžem a nič...nič som nemala robiť všetci ostatný robili....ja som sa aj potešila, ale veď mi to bolo také blbé nič nerobiť a pozerať po ostatných...
....neskôr mi ostalo strašne zle..tak som si povedala že sa idem poprechádzať......popri prechádzaní som stretla deviatakov z mojej bývalej základnej školy...boli len 4 tak som im spravila sprievodcu keď sme mali aj DOD....po skončení prehliadky som stretla Majku a Peťu a pridala sa k nim veď ma nejako nevolali tak čo budem...pobehala som po našej škole aspoň 4 krát! unavená som došla za našimi že sa už bude baliť..tak som šla pomáhať baliť...stretla som Paliho a pýtala sa kam ide...vraj išiel zaniesť nejaké koláče tak som šla s ním a vrátila som sa naspäť baliť....no a on sa na mňa nahneval..ani sa mu nedivím....ale tak až tak vyskočiť na mňa nemusel za takú hlúposť.....možno tých chlapov nerozumiem...naštvú sa za každú našu maličkú chybu ale keď oni niečo poserú tak my musíme si povedať len oukej..nič sa nedeje...svet je fakt divný :(

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára