streda

.......

No fajn! Ďalší "skvelý" deň mám za sebou. Ráno som opäť zaspala do školy! Nakoniec som prišla ale včas...po škole som chodila ako taký duch..teraz príde tá lepšia časť....prišla som do triedy...Majka hneď za mnou išla...skočili sme do bufetu a išli na triednicku......práve sa to začína rúcať....došla do triedy naša profesorka ktorú máme na slovenčine...rozdala nám diktáty...samozrejme som mala 5 ! a nielen ja, ale aj Barborka! Potom triedny rozdal aj písomky z nemčiny...ja som mala 3...Barborka 5 ! Bola som taká smutná za tie blbé známky.Dvojnásobne! Aj za mňa a aj za Barborku...nakoniec sme išli na program..študenti bavia študentov....strašne som sa pobavila...ale cestou domov zo školy sme si s Barborkou pripadali že kade chodíme tak tam len smolu nosíme....a bola to aj pravda...dokonca do mňa skoro aj holub vrazil...
Jediný krát som mala pocit šťastia keď sme kráčali po moste a začalo svietiť slniečko :) chýbajú mi tie hrejivé popoludnia a prekrásne západy slnka :)



No musím povedať že dnes ma potešil darček od Dadušky :) Dostala som od nej takého malého anjelika ktorého mi ona sama vyrobila :) Jediné darčeky ktoré mám najradšej sú tie vlastnoručne vyrobené :) Daduš ďakujem :-* ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára