štvrtok

Štvrtok

Zamilovala som sa do obrazov Niny Holubcovej.....že neviete kto to je? tak potom máte smolu.....je veľmi umelecky nadaná....som rada že som sa s ňou mohla stretnúť a spoznať ju :)
A viete čo je najlepšie? Nina chodí do triedy 7.O. Práve z tejto triedy poznám 7 úžasných tak popravde povediac žien.Všetky sú múdre, talentované a krásne !
Prvá je spomínaná Nina. Vie krásne maľovať a kresliť. Má šikovné ruky! :)
Druhá je moja veľká Danielka :) ako jej ja hovorím ananásik :) páči sa mi na nej aká je ku všetkým milá a obetavá. Navyše varenie s ňou je veľká zábava.Veď my dve máme spoločných veľa zážitkov :) Najlepšie je že nevieme koľko rokov sa poznáme.Ale je to niečo nad 12 rokov :) Na Danielke sa mi páči aj to že či ešte len vstáva alebo už je dávno po polnoci stále má úsmev na tvári a stále je neodolateľne krásna :)
Tretia je Anička.Je to taký malinký anjelik.Vždy keď sa s ňou stretnem mám pri nej úsmev na tvári.A vie veľmi krásne hrať na husliach :)
Potom tu je Majuška :) to je také trdielko...ale chutia jej moje muffiny :) naviac je skvelá sprievodkyňa po škole :)
Piata je Iza :) na nej sa mi páči už len to jej meno...Izabela :) veď kto by sa tak nechcel volať? Iza je modelka..je veľmi krásna a má nádherný úsmev :)
Potom je tu Peťa :) má originálne a svojské názory.Nebojí sa niečo povedať.....a mne sa páčia jej vlasy! ^^
A ako posledná je Dadika....originalita.....po tom ako sa dala prefarbiť a ostrihať vyzerá úžasne..a  na fotkách vyzerá ako Alenka z ríše divov....naviac chodí vždy zaujímavo a farebne oblečená :)

Tak toto sú baby zo 7.O :) normálne ľutujem že nemôžem byť s nimi v rovnakom ročníku :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára