piatok

Samota...

Samota
Zabíja ma.
Inšpiruje ma k písaniu.


A mení ma.

Od pondelka som stále doma. Od nešťastia neviem čo robiť. Rodičia sú v práci, rodinu nablízku nemám a kamošky brigádujú (čo mi pripomína moju neschopnosť hľadania si brigády, k čertu s tým ). Žijem si takým stereotypom vďaka ktorému len zomieram.


Ráno vstanem, na celý dom mi vrieska MTV, ranná káva a raňajky. Takto začína neskoré ráno.
Potom sa rozhodnem obliecť [vymením zelené (s tromi myšami, ktoré niekedy na mňa bezdôvodne prehovoria a potom hovoria a hovoria a nechcú prestať s tým aká som lenivá) pyžamo za tričko], zapnem počítač a na celý dom mi vyhráva playlist. Takto pri ňom sedím a bez nejakého živého náznaku do neho ťukám a ťukám a keď si to tak spiatočne vezmem, nič poriadne som neurobila. 
Pred obedom vstanem a idem si niečo uvariť. Zatiaľ to boli cestoviny a cestoviny, jedine prílohy som striedala ako ponožky, syr, kukurica, tuniak.... Môj (ne)slávny obed raz dva zjem, umyjem hrniec, tanier a lyžičku a idem naspäť do izby. Tam sa opakuje to isté čo doobeda. Absolútne nič


O šiestej sa zasa najem a potom volám s kamarátom. Jediným s ktorým som za celý týždeň rozprávala bol on, Dodo, kamarát z Nitry.
Takto spolu trávime čas až do jednej rána, smejeme sa, rozprávame si zážitky a ja tvorím. Tvorím rôzne príbehy,  teórie a múdre vety, ktoré musí Dodo počúvať...

.....tu máte niečo z toho:
- Vidíš! Za to si môžeš sám! Boh ťa nemá rád a preto ťa trápi takto. On si už zratúva všetky kokotiny ktoré si za život urobil a teraz ťa bude pomalinky trápiť...
- Špina. ja si ho nájdem.
- Veľmi by som si nevyskakovala..lebo ti možno aj jednu pridrbe.

..5 blízkych ľudí ktorí ti zničia vzťah..áno...jeho mama, jeho najlepší kamarát, tvoja najlepšia kamarátka, jeho kolegyne v práci a jeho ex... typický svet..typické ľudstvo...mali by sme vymyslieť niečo nové...tento stereotyp nás iba zabíja...vraždíme a hádame sa navzájom..k ničomu to nespeje....

Muž potrebuje inšpiráciu, aby sa cítil lepším chlapom << to je pravda nie?
asi hej

čo je tvojou inšpiráciou? 
takto, chcem sa cítiť lepším chlapom ?
a cítiš, že si dobrý chlap?

....ten kto povedal, že byť sám je super, tak ten sa mýlil. Ľuďom chýba láska. Chýbajú im dotyky, pocity, objatia a úsmevy.
Ten, kto je sám, tak ten sa vo svete iba stratí...a potom ho už len pravá láska nájde a zachráni



Aspoň na niečo je tá samota dobrá. Môžem písať koľko chcem a nikto ma v tom neruší.
A čo iné mimo písania, počas tohto nič nerobenia, robím? Sťahujem animácie... :) 


Toľko odo mňa :) dúfam že sa vám toto všetko oplatilo čítať :) 

3 komentáre:

  1. Mmm některé ty animace až hraničí se slušností, takové vášnivé :) No zažívám ten pocit, naštěstí samotu moc neznám, ale mám ráda chvíle strávené sama se sbou, nemám problém jet se projet na kole sama, do města si nakupovat sama,... Ale jak už je toho moc, tak mi z toho též začne hrabat!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsme na tom podobně, taky jsem teď celý týden trávila v podstatě sama, ale už sem toho měla dost tak jsem překonala tu svoji nesmírnou lenost a hned je to lepší.) když už pak začínám mluvit sama se sebou tak vím že s tím musím něco dělat:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kokoska :) Njj, ale uznaj aj tak že sú fakt úžasnéé :)
    A D. Kým nehráš sama so sebou hru Hádaj na čo myslím, ako moja kamarátka (ale nakoniec prišla na to, na čo myslela), tak si podla mňa ešte na tom v poriadku :)

    OdpovedaťOdstrániť