streda

Priznávam. Si skvelý milenec.

Povedala som mu: 
-Za pár rokov, by sa z teba takýmto tempom mohol stať dobrý milenec.
Usmial sa, pozrel sa mi do očí a povedal tri jednoduché slová:
-To som rád.

Prešlo niekoľko rokov.
Ležali sme na koberci, hneď vedľa jeho gauča, na zemi bolo rozliate červené, z telky na nás kričalo MTV a my dvaja sme ležali vedľa seba. Nič vážne sme nerobili, iba ležali a rozprávali sa. Celú noc sme strávili rozprávaním.
-Kedysi si povedala, že sa môžem stať dobrým milencom.
-Povedala.
-Dnes večer ti to dokážem.
-Ako?
-Nechaj sa prekvapiť. Teraz ťa zaveziem domov a ty sa vyspíš. O pol ôsmej prídem pre teba a obleč si nejaké pekné šaty.
Vstal, vzal kľúče od auta a zaviezol ma. 
Doma som spala ako zabitá a zobudila som sa až na posledné, zapadajúce lúče slnka, ktoré prechádzali cez závesy. Bolo sedem hodín. Nechápala som to, ako dlho som spala. A tak som si obliekla svoje obľúbené červené šaty, jemne sa nalíčila, vlasy dala do strapatého drdolu a on presne o pol ôsmej zazvonil.
Zaviezol ma k sebe do baráku, ale namiesto tradičnej cesty do bytu, sme sa viezli výťahom až na najvyššie poschodie, po schodoch sme stúpali ešte vyššie a dostali sme sa na strechu.
Mal všetko pripravené, ruže, sviečky, víno a večeru. V pozadí nám hrali romantické skladby.
Skoro nič sme nehovorili, ale naše pohľady hovorili niečo iné. Bolo nám na očiach vidno, ako veľmi sme sa navzájom chceli.
Dojedli sme a začal so mnou v polovici skladby tancovať.
Druhá skladba.
Začal ma bozkávať...na pery...na krk...a ja som neprotestovala. 
Bolo to iné...
Iné ako všetky tie bozky, ktoré som zažila..
Bolo jasné, že túto noc skončím zasa u neho.
A tak sa aj stalo.

Ráno nás zobudilo slnko, teraz na nás revalo jeho stereo, na zemi skončilo naše oblečenie a aj tá fľaša červeného, tentokrát prázdna.
-Priznávam. Si skvelý milenec.
-Ďakujem za pochvalu. 
-Ďakujem aj ja.
-Pozajtra má prísť tvoj priateľ domov, však?
-Nemýliš sa.
-Stretneme sa ešte?
-Zavolám ti.

Obliekla som sa, dala som mu poslednú pusu a s úsmevom sa vytratila z jeho bytu.

4 komentáre:

  1. Pekné :) :D Stretli sa ešte ? zavolal jej ? ... :D

    * furik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. * Matelko

    - to si pisala ze ta to napadlo, alebo podajaka vlastna skusenost teba alebo kamaratky? , inak ta strecha panelaku podla mna nepraktickaaa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm... Normálne nehľadím na tú štylistiku len si to predstavujem :P

    *Archi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adam...neviem,
    bol to len chvíľkový výplod mojej fantázie :)....
    Ale som rada že si to len nečítate, ale aj predstavujete :)

    OdpovedaťOdstrániť