sobota

Voda tečie, pierko letí..

Kráčala som večer domov cez mesto. Nad hlavou som mala tmavú, červenú oblohu, ktorú dopĺňali blesky. Vyzerali ako malé iskričky, ale tmavé ulice dokázali perfektne osvetliť. 
Celou cestou som počula dva zvuky. Hrmenie, ktoré neprestávalo a neustále sa stupňovalo a vietor. Vietor, ktorý sa premával cez vysokánske tmavé stromy. Ich konáre prehýbal z jednej strany na druhú.
Bolo mi jasné, že za chvíľku bude pršať.
Ostávalo mi iba 5 minút cesty a začali padať prvé kvapky. Nestačilo prejsť ani 5 metrov a začalo sa to. Nekonečný dážď. Domov som prišla úplne premoknutá, ako keby ma hodili do bazéna.

Ráno sa prebudím a prší. dážď nechce prestať. A to nie je dobrým znamením.
Tak som si radšej urobila letnú náladu. 
Dnes balím.
Zajtra odchádzam. 

V piatok prídem! :) 
A kam idem? Do Talianska, tak môžete očakávať veľa veľa fotiek! :)

7 komentárov:

  1. Těším se na fotky, užij si to !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem Taliansko!!tak si to tam uži:P...krásna si na týcg fotkách a toto počasie už fakt nie je možne...nepáči sa mi:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne píšeš!
    uži si taliansko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thank you darlings :)
    Budete mi chýbač, bude mi chžbať to, že tu nič poriadne nebudem môcť napísať, po celý jeden týždeň! :(
    Budem na vás myslieť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nezabudni čo som ti písal, na Talianov bacha.. :D
    Poriadne si to uži, a dones nám krásne fotky... :)

    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak si to tam užij, už se těším na fotografie

    OdpovedaťOdstrániť