utorok

Láska, dotyky. Objatia.

Rozdelila by ich na viac skupín:
Prvá skupina by mala niesť názov: Milenci v písmenkách.
Boli to muži na internete. Písala si s nimi dni i noci. Podvádzala tým samú seba, pretože bola nezadaná. Písala si s nimi o láske, nehe, sexe, dotykoch, objatiach. Boli to iba vyťukaené slová, ktoré dávali akýsi milenecký zmysel. Nič viac, nič menej. Tí muži boli dobrí iba na písanie, pretože stretnutie s nimi bolo katastrofálne.

Ďalšia skupina sa môže volať: Mladí a nedotknutí.
Skupina mladých mužov, ktorí boli neskúsení. S ktorými sa dalo nežne flirtovať, no ani za každú cenu s nimi niečo mať. Pre ňu to bolo iba také hranie. Ako keď sa mačka hrá s myškou, ale nezje ju.
Áno, má to pokračovanie! :)


Treťou skupinou sú pre ňu: Správni a zadaní.
Tu pre ňu zohráva rola fyzického vzhľadu, keď muži vyzerajú ako vystrihnutí z časopisu. Jediný problém je, že sú zadaní.
Vrana k vrane sadá a aj oni majú priateľky za ktorými sa otáča nie jeden muž. Premávajú sa na drahých autách, jedia v luxusných reštauráciach, nosia značkové oblečenie....
Štvrtou sú: Dokonalo skrytí
Muži typu: ,,Ten chlap je úžasný. Najskôr bol hanblivý, ale keď sa premohol a oslovil ma, bola to láska. Vždy mi vedel poradiť a vždy sa dobre obliekal. Ešte aj sex s ním bol dokonalí. Škoda, že som bola taká sprostá a vymenila ho za toho, čo mám teraz."
Boja sa ju osloviť, pretože sa boja, že sa jej nebudú páčiť.

A poslednou sú tí, ktorí nedokážu s nikým chodiť. Nie je to pre výzor, ale pre správanie sa a úctu k ženám. Pretože ak jej niekto povie: ,,Zabil som svoju lásku k tebe iba pre to, aby som mohol žiť" má okamžité :
DOVIDENIA.NECHCEMŤAUŽANIVIDIEŤ!
Rozdelila mužov na 5 skupín.
A napriek všetkému je stále sama. 
Dúfam že nie na dlho.
Pretože ten kto povedal, že byť sám je super, mýlil sa. Ľuďom chýba láska, dotyky. Objatia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára