štvrtok

Strong again

Čerstvá nová EVA! :) s tradičnou prílohou Adam. :)

 





















Chameleón.
Moja momentálne práca ktorú musím dokončiť do stredy. Tak sa bojím že to nestihnem. Veď je toho tak veľa...


A toto som začala dnes. Chcela by som to tiež dokončiť do stredy. Pretože vo štvrtok je vernisáž.



Našla som aj moju starú prácu z minulého roka :)


Horná látka: Nové šaty, ktoré sa musia aspoň o 4 čísla zmenšiť :D
Spodná látka: Je nová a nedotknutá. Z nej budú nové šaty, ktoré si sama navrhnem. No pri mojom plytvaní času, ten návrh bude dokončený až na konci mája.

6 komentárov:

  1. Ten chameleón bude úplne úžasný.. už teraz je ako živý... ;) A tá "veľká" kresba s domčekmi je tuež úžasná... šikulka...

    Greetings,
    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmm...to je divné...Domči aj ty budeš mať veci na tej vernisáži vo Fontane? :) ja som sa na to chcela ísť pozrieť až v piatok :) no a ja si ako jediný Eve podobný časopis kupujem La Femme.
    P.S.:Ako tak počúvam máš dobrý vkus na hudbu (tvoj mixpod mi tu vyhráva :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hans...ďakujem :) Dúfam že ho aj dokončím, pretože sa mi vôbec ale vôbec nechce :D

    Katka: Budem :) daj mi vedieť v škole s kým tma pôjdeš, keď tak by som šla s tebou, lebo vo štvrtok sa mi tam nechce ísť.. :):D a ďakujem za hudbu :) ale idem zasa zmeniť playlist.. :D zmena je život! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď to dokončíš určite to sem hoď, ani nevieš ako sa na to teším... :) A mala by si si spraviť poriadok v pastelkách... :P

    Hoď niečo od R+ do hudby... :D

    Greetings,
    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť