streda

Dnes bez žiadnych nových fotografií.
Na rýchlo to zhrniem takto:

  • Dnes mi mama dala novú látku. Takže budem do konca týždňa navrhovať nové šaty. A dúfam, že sa vám aspoň jeden z návrhov bude páčiť.
  • Staré šaty, ktoré sa musia ešte zúžiť, majú čas.
  • Ale! mám aj nové šaty, ktoré sa takmer nebudú musieť prerábať.
  • Dokonca mám aj novú sukňu, ktorú som dnes nečakane kúpila. A rozmýšľam, že ju asi ani nebudem nosiť. Keďže som príliš sebakritická tak si ju na seba asi nedám, pretože podla mňa, tie moje otlčené a zjazvené nohy k tej sukni nebudú pekné.

    Toť vše :)
  • Teda, ešte jedna nová vec..ale o tej vám neprezradím. Pretože princovia si berú princezné a nie mňa. :)

6 komentárov:

  1. dokonalé fotky! teším sa na tie navrhnuté šaty :)
    a sukňu nos, kašli na nohy :D poprípade si daj tmavé silonky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Domči :P takže v prvom rade vďaka za pochvalu mojej češtiny...niekedy sa mi zdá ako by mi ten jazyk bol bližší než môj vlastný...v druhom rade držím palce aby si ma prekonala v počte návštev :P :) v treťom rade... (...sedí orlando bloom :D ) ... ti chcem povedať že ako tvoja spolužiačka čo ťa vidí takmer denne môžem objektívne zhodnotiť stav tvojich nôh ako skvelý (čiže tú sukňu si daj a nestaraj sa o to čo si aj tak nikto nevšimne :P ) :) už sa teším až tú sukňu uvidím :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. baby tak platí :)ja si ju niekedy dám! :)
    Ev!!! fakt ďakujem :) cením si to :)
    a Kati :) ! v jednom si aj tak lepšia...píšeš do našich školských novín..na čo ja odvahu nemám.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D ha že v jednom som lepšia :D aj v dejepise som lepšia :P :D (ber to ako zvolanie mojho nehynúceho ega :D ) A som rada že si ju dáš :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsou moc krásné fotečky a nevadí že nejsou nové ;)

    OdpovedaťOdstrániť