piatok

I don´t know..

Celý týždeň som premýšľala čo napíšem.

A nič ma nenapadlo.
Ale za tieto tri dni v škole som si stihla uvedomiť pár vecí.
Ako nesmierne sa mi páčia ryšavé vlasy ♥
Ako mi chýbali kamaráti zo školy ♥
A ako veľmi by som chcela bývať v Amerike alebo Anglicku ♥
Taktiež som rozmýšľala nad blogovaním.
Že aj keď nebudem taká mladá úspešná blogerka, neprestanem na mojich čitateľov myslieťa budem sa snažiť byť aspoň tá priemerná. :)
Že by som mohla sem aj častejšie písať a dávať sem svoje fotografie, ktorých mám asi milión v počítači a ktoré nie sú až také skvelé ako fotografie iných :)

To sú moji spolužiaci :) (fotka z Viedenských vianočných trhov)

Amerika alebo anglicko? :)
Má to ešte čas.
Teraz som hrdá na Slovensko ♥ a dnes o ôsmej sa hrdo chystám kričať: Slovenskoo, slovenskoo :)
Držíme palce našim chalanom na MS 2011 :)

2 komentáre: