piatok

BTW....do you know about DNB dance?
Year ago, my old schoolmate show me some videos on YouTube and I sad: "It´s nice. Someday I will learn it."
One year has past and I found one of my friends in this type of videos. I sad: "I will learn it."
And I´ve started with it one week ago.
For me, it´s not just a jumping on crazy music.
For me it is a dance on crazy music. ♥

This is everything what I´ve learnt.
Mimochodom.....vedeli ste niečo o DNB tanci?
Rok dozadu, kamarát mi ukázal na YouTube nejaké videá tohto typu a ja som si povedala: "Je to pekné. Raz sa to naučím."
Rok rpešiel a ja som našla kamoša na jednom z týchto videí. Ja som si povedala: "Naučím sa to"
začala som s tým pred týždňom.

Pre mňa to nie je iba skákanie na bláznivú hudbu.
Pre mňa je to tanec na bláznivú hudbu ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára