sobota

BTW...


By the way...Did you know..that I broke my glasses? :D
I broke them with my friend (Tereza) on dance hour.
I was one week without them and I really didn´t see anyone. But now, I have new glasses :) :) My dad was so nice on me and he bought me brand new glasses :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mimochodom...Vedeli ste, že som si zlomila okuliare? :D
Zlomila som ich s kamarátkou (Terezou) na tanečnej.

Bola som týždeň bez nich a nevidela som úplne nič. Ale teraz, mám nové :) :) Môj otec bol taký dobrý na mňa, že mi kúpil úplne nové okuliare :)

Naviac..jedny z mála fotiek s mojimi pravými vlasmi. Vždy si ich žehlím..lebo nemám rada na sebe vlnité vlasy...strašne mi to zavadzia :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára