sobota

Ach práve ma čaká najhoršie obdobie roka....Nie je to preto že hľadám darčeky....V škole robí naša trieda Vianočné trhy :) úplne som z toho nadšená, ale keď si predstavím koľko práce ma čaká...no ako som dnes čítala príspevky na FB kamarátka má už pripravené muffiny vo farebných košíčkoch s vianočnou tématikou a dokonca aj niečo na spôsob šuhájd. A vraj sú posypané srdiečkami a farebnými paličkami :) 
Ale ja nič nemám!! To je na tom to najhoršie :( no nakoniec asi pomôžem Barborke s nejakým koláčikom :) a v škole sa zapojím do výzdoby stolov.....Už som to úplne premyslela...Bude to na červeno zlatý spôsob :)
Neskôr budú aj fotky :) :)

Mimochodom......dnes som sa cítila ako v rozprávke keď som šla za kamarátkou Bebou...cestou som sa rozhodla nakŕmiť rybky...vybrala som z kabáta vrecúško s krmivom a zrazu okolo mňa sa motalo 5 mačičiek :) Boli také pekné :) a hladné :( bolo mi ich strašne ľúto že som nemala nič pre ne, ale rozhodla som sa že nabudúce prídem za nimi :) No aj tak ako som tam  stála a okolo mňa chodili mačičky a neďaleko hrali vianočné koledy a všade snežilo :) pripadala som si ako v nejakej rozprávke :)




Navyše s Bebou sme urobili pozvánku na naše trhy :) mám ju iba čierno bielu, no aj tak sa nám zdalo že je veľmi výborná :)  a ďakujem Libe, že nám vymyslela skvelý text pre ňu :) s Bebou sme to dali nejako dokopy..vymyslela som písmo a máme :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára