pondelok

Video and random :)

Dokončila som ho včera !!, ale vám ho predstavujem až dnes :) 
                                Video o našom Taliansku :)
O tom ako nám bolo dobre, ako sme si užili pláž, bazén, hotel, slnko, dážď a Rím :) 

Kým som o všetko spravila...pretrpela som si veľa, pretože ma počítač neposlúchal tak ako mal, ale už to mám za sebou a vy si to môžete pozrieť   >>>>>>> TU <<<<<<<


Btw: Boli ste už v kine na HP poslednej časti?! :) Ja síce v kine nie, ale aj tak mi  prišlo ľúto toho, že to všetko končí. Ale v pamäti mi ostanú všetky filmy, postavy a knihy. :)


A tak už len random fotky typu Wildfox :)



Už som tu ich raz spomínala....geniálne modelky, vlasy, make up, fotky, oblečenie, topánky a doplnky....

5 komentárov:

  1. Video je pěkné. :)) Hezké obrázky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásne fotky!!

    Mám novú webovú stránku na blog: http://innocentwaterlily.blogspot.com/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvele inspirativni fotky:)

    www.dressandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý deň,

    Práve sme objavili váš blog a veľmi sa nám páči. Chceli by sme vám ponúknuť možnosť publikácie vášho blogu na našom ženskom portáli Kankan.sk a prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

    Ďakujeme vopred!

    S pozdravom

    Silvia Karasová
    redakcia Kankan.sk
    skarasova@kankan-group.com

    OdpovedaťOdstrániť