nedeľa

Ti Amo Italia! ......časť druhá :)


Časť druhá :) nazvala by som ju:
WE ARE YOUR FRIEDNS :)
 Časť, plná fotiek mojich spolužiačok, plná skvelých chvíľ, ktoré mi rozhodne budú chýbať! :)



Relax pri bazéne s Kikou ♥



A relaxovali aj chalani z mojej triedy (áno boli iba dvaja) 



A Sisa pri bazéne jedla aj tuniaka :D

Katka :)

Katka s Kikou :) moje najmenšia a najmilšie spolužiačky :)

Sisa s Lalou :) 

Najradšej som tam fotila moju fotogenickú "sestru" Sisu :)

Kikine úžasné okuliare :)

Barborka a Maťa na Vezuv :)

Kika a ja v Ríme :)

Nela a Kika :) najvtipnejšia dvojica :)

Veľmi mi to Taliansko chýba :)

2 komentáre:

  1. aaa Itááliee:))))) <3
    sleduju!!:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ koukni:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá druhá fotka je krásna :) a tiež sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť