pondelok

:)

Ako to vyzeralo tragicky a ako to nakoniec dopadlo dobre :)
Tak veľmi som sa bála že cez víkend budem celé dni zavretá doma a potom ma Betka vytiahla von! :)
Možno to bude znieť komicky, ale zo začiatku sme boli ako lesné víly, keď sme sa museli prepchať cez toľké stromy a kríky ( netušila som že až tak veľmi narástli, veď kedysi nemali ani meter a teraz sú väčšie než ja).
Strávili sme čas vysedávaním v starom viniči odkiaľ bol nádherný výhľad na Piešťany a okolie :)
Nejakú tú dobu sme strávili aj pri zbieraní Vlčieho maku. Samozrejme že z toho začali liezť tí hnusní čierny chrobáčikovia, tak sme tam tú kyticu nechali... Aj tak ma krása krvavo-nebezpečných vlčích makov neprestane fascinovať :)
Nakoniec sme skončili niekde pri roli, kde rástla iba tráva a tráva...
Spod mrakov sa objavilo slniečko, ktoré pomalinky začalo zapadať a my sme si mohli ešte užiť jeho posledné teplé lúče :)

U can continue if you want... >>>>>>>>>>>>


Cestou sme v lese stihli spraviť pár ďalších fotiek :) 
A ku koncu sme zostali na moste, kde sme stihli posledné slnečné lúče a zafarbenú oblohu :)
Dúfam, že sa vám naše fotky páčili :)

3 komentáre:

  1. Páni, naprosto nádherné fotky, hlavně ta poslední, tu bych si dala jako profilovou na fb :) A úžasný západ slunce, vlčí máky, super den jste museli mít!
    Btw, nechceš si vypnout to automatické přehrávání té písničky? Strašně mě to štve, vždycky, když sem přijdu :/:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och ďakujem :)
    Bol to nádherný deň :) a tá posledná je aj ako profilovka na FB :P
    Kvôli tebe vypnem aj to automatické prehrávanie :)
    Moja kokosová sestra! Ďakujem ! :)

    OdpovedaťOdstrániť