nedeľa

1.May

Ja viem, že je dnes prvý máj, ale to čo som včera večer napísala sem musím jednoducho dať. Pretože je to veľká pravda.

Niekedy si hovorím, prečo práve ja?
Prečo ja práve blogujem?! Veď môj život nie je nijak zaujímavý.
Chcem byť  tzv. fashion and lifestyle blogger.
Ale to sa nikdy nestane.
Som obyčajné dievča s nepodarenými vlasmi. Po vonku chodím bez make-up u, lebo na polovičku značiek som alergická. Do školy sa snažím obliekať podľa toho akú mám náladu a nie podľa najnovších trendov. Po dome behám vo vyťahaných mikinách a áno, priznávam, poväčšine aj bez nohavíc :D
Som tanečník, ten priemerný a som výtvarník, taktiež priemerný. Fotím, ale nie som fotogenická. No môžem povedať aj to, že nie som narcis a ľudia s ktorými som ,keď mám pri sebe foťák, chcú aby som fotila ja ich ale nikdy mi nepovedia: Požičaj mi foťák, aj ja ťa odfotím. Nemusíš len ty mňa fotiť.
V podstate si žijem teda vo svojom svete. Nikam nechodievam, lebo nikto ma nikam nevolá.


Ale aj tak som na jednu vec hrdá. Nie som ako tie dnešné FB deti. Tie dnešné „narcisy“.
Deti ktoré sedia celé hodiny iba pred FB a čakajú kým im príde nejaké upozornenie. Im záleží na tom koľko „like-ov“ dostanú na profilovú fotku, ktorú si menia každý druhý deň. A ak náhodou sa stane, pri prezeraní toho istého profilu už po 20 krát nedajú „like“ na nejakú hlúpu činnosť, na nejakú stránku, status alebo profilovku, hlavou im prebehne myšlienka: Ja som tomu nedala like? Bože, ja som jeb*utá. Ako to že som  mu nedala like?
Tieto deti sa dávajú do tých typických FB vzťahov, ktoré sú založené iba na hlúpych smajlikoch s našpúlenou pusou a vzťahom ktorý je taký, ako keby ste chodili  niekým z Východnej Ameriky.
A píšu i s 20 ľuďmi naraz, ale nepreberajú žiadne normálne veci ako v realite. Ohovárajú kade tade, v hlavách im chodia myšlienky: Bože tá baba je krava. Akú má hroznú profilovku. Ale pri tom všetkom by to v realite tej osobe asi ťažko povedali.
Navyše sú tak skazený, že nevedia ani našu milú spisovnú slovenčinu. Teraz nehovorím o skratkách ( BTW BRB BFF WTF OMG LOL ROFL...). Nie každý vie spisovne plynulo písať, ale písať slová ako bicikel, mylujem, omil, namiesto ty použije ti a my za mi (plus mnoho ďalších)
Títo závysláci sa dokonca od FB nepohnú ani na krok, maximálne tak na wc. Ľudí na okolo zdierajú aby im nosili niečo na jedenie a pitie, aby ľudia za nich otvárali dvere, brali telefóny.....
Tak takáto nikdy ja nebudem

Nahnevaná som na takých ľudí. Ale to je môj problém.
Vám, mojím pravidelným čitateľom, prajem romantický máj. :)

7 komentárov:

  1. Zajímavé počtení,.... :) Jen doufám že i ty si měla hezký 1.máj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cute blog! Loved it!
    I am already a follower, can you follow me too, please??
    Follow the twitter @blogspm too, please?
    Kisses and regards!!
    xxx
    Alice Dias


    http://coisassoparameninasfofis.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článoček!
    Ďakujem si zlatá <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi by som normálne nič nenapísal ale nedá mi to, súhlasím s Tebou čo sa týka primitívnych ľudí čo sú lenivý stlačiť pár kláves naviac... Tak ako máš ty alergiu na polovicu nejakých púdrov, ja na všetkých takýchto ľudí... To si ma potešila... :)

    Greetings,
    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ninuš, Wewa, Nat, Marion & Alice ďakujem vám
    a Hans tebe tiež :) :) veľmi ma teší že ti to nedalo a musel si niečo napísať. :)

    OdpovedaťOdstrániť