utorok

I´m going to and I won´t

At Thursday I´m going to Banská Bystrcia :)
I´m going to meet my cousin Nika :)
------------------------------------------------------------------------------
V utorok idem do Banskej Bystrice
Stretnem sa tam so sestranicou Nikou :)
Road will be long and boring so I musn´t forget something for reading.
What do you think?! Elle or Eva? :)
---------------------------------------------------------------------------------------
Cesta bude dlhá a nudná, tak si nesmiem zabudnúť vziať niečo na čítanie.
Čo myslíte?! Elle alebo Eva? :)


Nesmiem si zabudnúť ani nejakú skvelú voňavku. Čo myslíte?
Adidas alebo Chupa Chups?! :D :)



How I know me, I won´t forget my purse, my earrings, my owl and my ring.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ako sa poznám, nezabudnem svoju peňaženku, naušnice, sovu a prsteň.


A nezabudnem ani na môj tekutý make-up, na čiernu ceruzku na oči, na púder od Miss sporty, na lesk z H&M a ani na pilníček z Tally Weijl. :)

[sledujte odraz v lesku na pery :P ] 


Your littleone
Nikky :) ♥

1 komentár:

  1. ja by som brala EVU! :) ten rozhovor s Reese by som si prečítala aj 10 krát! :) je super! a do BB by som si zobrala chupa-chups :)

    a tá sovičkaa je mega!

    OdpovedaťOdstrániť