piatok

Another Friday


It´s another Friday. What em I doing on Friday? Nothing special for today teenagers. Fine music,darkness and silence. I, with my 15 years old sweater, without make-up, with bad hair and sick from my terrible life, am sitting in my chair and thinking about my life. About everything, what I could done for all week, why everybody ignorates me and why I´m not so good to my friends. I´m thinking about school, about bad test from biology, about my ignorate for chemistry. I´m thinking about Weekend, how will I spend it, locked in my room, only for one reason, I won´t hear my mums speaches how I´m terrible.

Zasa je tu piatok. Čo robievam cez piatky ja? Nič zaujímavé pre dnešnú mládež. Pohodová hudba, všade tma a ticho. Ja, v mojej vyťahanej 15 ročnej mikine, nenamaľovaná, neočesaná a znechutená svojím životom vysedávam v kresle a premýšľam nad mojim životom. Nad tým, čo som za celý týždeň mohla urobiť, nad tým, prečo ma všetci tak ignorujú a prečo nie som taká dobrá k svojím kamarátkam. Premýšľam nad školou, nad pokazenou písomkou z biológie, nad tým ako som sa tú chémiu mohla naučiť. Premýšľam o víkende, ako ho strávim sama, zavretá vo svojej izbe, iba pre to, aby som nemusela počúvať reči mojej mamy, ktorá mi večne niečo vyčíta. 

Keď budem veľká, tak budem na toto všetko myslieť v mojom starom kresle s cigaretou v ruke a s fľaškou v druhej. Hrať mi bude nejaká depresívna hudba a ja budem rovnako škaredá ako som teraz. Bude to všetko také, ako v tých pochmúrnych knihách, ktoré čítam na dobrú noc, aby sa mi snívali samé pekné sny.

1 komentár:

  1. Skús porozmýšľať prečo ti mama v kuse niečo vyčíta, a namiesto toho akosi sa mohla naučiť na chémiu sa ju naučiť (až sa mi nechce veriť čo píšem, sám učenie nenávidím)... Veľa ľudí sa snaží prísť na to prečo sú na tomto svete, ale ja som si istý že ani jeden si nemyslí že to je pre to, aby rozmýšľal/smútil nad životom... Na to aby si zistila čo je život treba rozum, ale na to aby si v ňom prežila treba srdce...

    Greetings,
    Lehmann

    OdpovedaťOdstrániť